Menu
Dział handlowy
mob. 604 442 420
mob. 604 434 508
mob. 604 442 504
handlowy@emtech.org.pl

Biuro
tel. 42 236 30 35
biuro@emtech.org.pl

K
O
N
T
A
K
T

Prezentacja nowej naczepy niskopodwoziowej z osiami sterowanymi hydraulicznie

W dniu 3 lipca 2014 odbyła się prezentacja nowej naczepy niskopodwoziowej z osiami sterowanymi hydraulicznie marki EMTECH do przewozu ładunków gabarytowych.

Przewozy specjalistyczne to coraz ważniejsza gałąź transportu drogowego. W warunkach dość trudnej sytuacji na rynku przewozów masowych, właśnie specjalizacja może dać szanse na dodatkowe dochody.
Produkcją tego typu pojazdów zajmuje się nasza firma, chcemy rozwijać właśnie tego typu produkcje w Polsce.
Ważne jest, że praktycznie każda wykonywana naczepa jest „szyta na miarę”, a zatem jej parametry techniczne uzależnione są od potrzeb konkretnego odbiorcy.

Naczepa niskopodwoziowa typu tiefbet jaką wykonaliśmy to pojazd przeznaczony przede wszystkim do przewozu długich i szerokich elementów, w szczególności rur o dłużej średnicy o łącznej masie do 30 ton.
W naczepie zastosowany został hydrauliczny system sterowania skrętem osi oraz zawieszenia hydraulicznego TRIDEC/JOST.

Wykorzystany w naczepie hydrauliczny układ sterowania skrętem osi HS przeznaczony jest do rozsuwanych naczep o dużej ładowności, gdzie wysokość i długość podłogi naczepy nie jest istotna. Układ wyposażony jest w pilota do sterowania radiowego skrętem osi, co daje możliwość poruszania się po drogach publicznych bez większego problemu. Oprócz tego zamontowane jest sterowanie ręczne na bocznym panelu naczepy umożliwiające sterowanie pojazdem w przypadku braku lub awarii pilota zdalnego sterowania.

Zastosowanie zawieszenia hydraulicznego TP-O charakteryzuje się niezależną regulacją wysokości zawieszenia. Pozwala uzyskać skok osi wahliwych do 600 mm, przenosi wysokie obciążenia, umożliwia bardzo duży kąt skrętu.

Układ automatycznego smarowania firmy Groeneveld pozwala na zmniejszenie przestojów pojazdów, obniża koszty utrzymania taboru, gwarantuje poprawną pracę w trudnych warunkach.

Możliwość rozciągania dolnego pokładu do 20 metrów pozwala na przewóz ładunków przekraczających standardowe gabaryty.

Odpinany przód naczepy ułatwia załadunek, a siłowniki zamontowanie w przedniej części naczepy zapewniają łatwe zapięcie i odpięcie szyi naczepy od reszty pojazdu.

W naczepie zastosowaliśmy innowacyjną instalację hamulcową z system przyspieszającym oraz wyposażyliśmy ją w pełne oświetlenie diodowe.

About the Author

Translate »